اس ام اس غمگین و دلتنگی سری (3)
دانلود آهنگ جدید . متن های عاشقانه . اس ام اس های همه رقم
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
نظر سنجی

طرفدار کدوم سبک آهنگ بیشتره؟

دیگر موارد
1
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 588
:: کل نظرات : 6

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 72
:: باردید دیروز : 7
:: بازدید هفته : 72
:: بازدید ماه : 607
:: بازدید سال : 7093
:: بازدید کلی : 104122
اس ام اس غمگین و دلتنگی سری (3)

اس ام اس دلتنگی جدید سری(3)

سری سوم اس ام اس دلتنگی جدید از عشق ابدی


روز اول، که دل من به تمنای تو پر زد،
چون کبوتر، لب بام تو نشستم
تو به من سنگ زدی، من نه رمیدم، نه گسستم... 


اس ام اس دلتنگی جدید سری(3)

سری سوم اس ام اس دلتنگی جدید از عشق ابدی


پاییز که شداخراجش کردند رفتگری را که عاشق شده بود.... 
وبرگ ها را قدم میزدو جارو نمیکرد


اس ام اس دلتنگی جدید سری(3)

سری سوم اس ام اس دلتنگی جدید از عشق ابدی


من از طرز نگاه تو امید مبهمی دارم،
نگاهت را مگیر از من
که با آن عالمی دارم...!

  

اس ام اس دلتنگی جدید سری(3)

سری سوم اس ام اس دلتنگی جدید از عشق ابدی


بیا حواس تقدیر رو پرت کنیم
تو صداش کن... من دزدکی فاصله ها رو بر میدارم!


اس ام اس دلتنگی جدید سری(3)

سری سوم اس ام اس دلتنگی جدید از عشق ابدی


رفتن بهانه نمی خواهد؛
بهانه های ماندن که تمام شود
کافیست


اس ام اس دلتنگی جدید سری(3)

سری سوم اس ام اس دلتنگی جدید از عشق ابدی


پیازهم که خرد میکنی برایش اشک میریزی!
از پیاز هم کمتر بودم، مرا خرد کردی و خندیدی...


اس ام اس دلتنگی جدید سری(3)

سری سوم اس ام اس دلتنگی جدید از عشق ابدی


دگر هیچ آزویی به کار من نیاید... 
من تو را فقط خواهم و همینو بس


اس ام اس دلتنگی جدید سری(3)

سری سوم اس ام اس دلتنگی جدید از عشق ابدی


برای عشق گریه کن، اماکسی رابه خاطرعشق به گریه کردن ننداز!!
 باعشق بازی کن، اماهرگزکسی را با عشق بازی نده!!


اس ام اس دلتنگی جدید سری(3)

سری سوم اس ام اس دلتنگی جدید از عشق ابدی



قاىقت مى شوم، بادبانم باش
 بگزارهرچه حرف پشت سرمان مىزنندمردم
 بادهواشود دورترمان کند!


اس ام اس دلتنگی جدید سری(3)

سری سوم اس ام اس دلتنگی جدید از عشق ابدی


دنیا بازی هایت را درآوردی،
گرفتنی هایت را گرفتی، دادنی هایت را ندادی،
حسرتها را کاشتی، زخم ها را زدی،
دیگر بس است!!!
چیزی نمانده، بگذار آسوده بخوابم،
محتاج یک خواب بدون بیداریم


اس ام اس دلتنگی جدید سری(3)

سری سوم اس ام اس دلتنگی جدید از عشق ابدی



هر چه قدر میروم نمیرسم گاهی با خود میگویم نکنه من باشم آن کلاغ آخر قصه ها


اس ام اس دلتنگی جدید سری(3)

سری سوم اس ام اس دلتنگی جدید از عشق ابدی


به یاد آرزو هایی که می میرند
سکوتی میکنم به سنگینی
"فریاد"

اس ام اس دلتنگی جدید سری(3)

سری سوم اس ام اس دلتنگی جدید از عشق ابدی


مهم این نیست که :کی باشیم، کجا باشیم، چرا باشیم، چطور باشیم!
مهم اینه که :با هم باشیم، به یاد هم باشیم، برای هم باشیم

اس ام اس دلتنگی جدید سری(3)

سری سوم اس ام اس دلتنگی جدید از عشق ابدی



وقتی عاشقم بود، من دوستش نداشتم. حالا که من عاشقشم
 اون دیگه دوستم نداره، حالا فهمیدی چرا اول همه قصه ها مینویسن یکی بود یکی نبود!!! 

اس ام اس دلتنگی جدید سری(3)

سری سوم اس ام اس دلتنگی جدید از عشق ابدی



فقط در لحظه های دیدار و جدایی میتوان به عظمت عشق نهفته در سینه پی برد..

  

اس ام اس دلتنگی جدید سری(3)

سری سوم اس ام اس دلتنگی جدید از عشق ابدی



کاش یکی پیدا میشد که وقتی میدید گلوت ابر داره و چشمات بارون، به جای اینکه بپرسه “چته؟
 چی شده؟ ”؛ بغلت کنه و بگه “گریه کن”...

اس ام اس دلتنگی جدید سری(3)

سری سوم اس ام اس دلتنگی جدید از عشق ابدی



نسکافه ها
ما را از عشق شرقی مان دور میکنند!
عزیزم:
چای دارچینی معروفت را دَم کن...

اس ام اس دلتنگی جدید سری(3)

سری سوم اس ام اس دلتنگی جدید از عشق ابدی



وقتی نمیری سر قبرت نمیان
وقتی مریض نشی دیدنت نمیان
فکر کنم تا اس ندی اس نمیدن...
دوره ی بدی شده بخدا

اس ام اس دلتنگی جدید سری(3)

سری سوم اس ام اس دلتنگی جدید از عشق ابدی



برای خریدن عشق هر کس هرچیز داشت آورد
 دیوانه هیچ نداشت گریست گمان کردند چون هیچ ندارد میگرید اما 
هیچ کس ندانست که قیمت عشق اشک است و قیمت اشک عشق...!

اس ام اس دلتنگی جدید سری(3)

سری سوم اس ام اس دلتنگی جدید از عشق ابدی



آخرین ها، همیشه آدم را به فنا می دهند!
پُک آخر...
پیک آخر...
و دیدار آخر

!
اس ام اس دلتنگی جدید سری(3)

سری سوم اس ام اس دلتنگی جدید از عشق ابدی




اندر دل من مها، دل افروز تویی
یاران هستند لیک دلسوز تویی
شادند جهانیان به نوروز و به عید
عید من و نوروز من امروز تویی

اس ام اس دلتنگی جدید سری(3)

سری سوم اس ام اس دلتنگی جدید از عشق ابدی



اگه یه روزی یکی پیدا بشه که اندازه ی پاستیل دوسش داشته باشم
حتما باهاش ازدواج میکنم

اس ام اس دلتنگی جدید سری(3)

سری سوم اس ام اس دلتنگی جدید از عشق ابدی



ترسم که شبی در غم جانکاه بمیرم
در بستر غم سوزم و با آه بمیرم
آن لحظه ی آخر که عجل گفت بمیرم
ای کاش تو را ببینم و آن گاه بمیرم

اس ام اس دلتنگی جدید سری(3)

سری سوم اس ام اس دلتنگی جدید از عشق ابدی



قطره های کوچک آب
اقیانوس بزرگ را می سازند
دانه های کوچک شن
ساحل زیبا را...
لحظه های کوتاه
شاید بی ارزش به نظر برسند، اما...

اس ام اس دلتنگی جدید سری(3)

سری سوم اس ام اس دلتنگی جدید از عشق ابدی



هر چه دلم را خالی می کنم باز پر می شود از تو
 عجب برکتی دارد دوست داشتنت

اس ام اس دلتنگی جدید سری(3)

سری سوم اس ام اس دلتنگی جدید از عشق ابدی



نکند فکر کنی در دل من مهر تو نیست
گوش کن نبض دلم زمزمه اش با تو یکی ست

اس ام اس دلتنگی جدید سری(3)

سری سوم اس ام اس دلتنگی جدید از عشق ابدی

 


تعداد بازدید از این مطلب: 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : mojtaba
تاریخ : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393
نظرات
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
به وبلاگ عشق ابدی خوش اومدین لطفا با نظراتتون من و در بهتر کردن وبلاگ یاریم کنید
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید