اس ام اس غمگین و دلتنگی سری (2)
دانلود آهنگ جدید . متن های عاشقانه . اس ام اس های همه رقم
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
نظر سنجی

طرفدار کدوم سبک آهنگ بیشتره؟

دیگر موارد
1
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 588
:: کل نظرات : 6

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 23
:: باردید دیروز : 7
:: بازدید هفته : 23
:: بازدید ماه : 558
:: بازدید سال : 7044
:: بازدید کلی : 104073
اس ام اس غمگین و دلتنگی سری (2)

اس ام اس غمگین و دلتنگی سری (2)

عشق ابدی

نگاهم کردی وبستی به زنجیرم
نگیراز من نگاهت راکه میمیرم

اس ام اس غمگین و دلتنگی سری (2)

عشق ابدی

من ازجنس زنم
اماگاهی کودک میشوم
کودکِ دلبنده تو! تامحکمتردرآغوشت بیارامم
"پشتیبانت"خواهم بود
وتومردمن
توپادشاه تمام این عاشقانه هایی
ومن ملکه خوشبخت وعاشق
زیرنم نم دوستت دارم های من بمان
شاهزاده رویاهای من

اس ام اس غمگین و دلتنگی سری (2)

عشق ابدی

گاهی وقتا زندگی یعنی
دوست داشتن تو!
بی هیچ امیدی برای داشتنت....

اس ام اس غمگین و دلتنگی سری (2)

عشق ابدی

وقتی نبض مهتاب در گوشم لالایی می شود...
سر بر پایش می گذارم و...
آن وقت است که...
گل بوسه های ماه بر گونه ی رویایم می نشیندُ...
ستاره چینی تو و...
خواب های نقره ای من آغاز می شود...!

اس ام اس غمگین و دلتنگی سری (2)

عشق ابدی

به کسی که تنهات گذاشت بگو
این تو بودی که باختی نه من
من کسی رو از دَست دادم که دوستم نَداشت
اما
تو کسی رو از دست دادی که عاشِقِت بود

اس ام اس غمگین و دلتنگی سری (2)

عشق ابدی

خدایا میشه بهم بگی آخر این قصه رو چجوری واسم نوشتی؟؟
پر شادی پر لبخند یا همش غم و غصه، اشکای دمادم؟؟؟؟
به قشنگی نامت میدونم که خیلی بیشتر هنوزم هوامو داری....

اس ام اس غمگین و دلتنگی سری (2)

عشق ابدی

من همیشه به هر کی دل سپردم ازش فقط ی خاطره برام موند......

اس ام اس غمگین و دلتنگی سری (2)

عشق ابدی

عشق من عاشقم باش
نذار بیفتم از پا!
بمون با من که بی تو
نمی پرسم به فردا...
عشق من عاشقم باش.... عشق من...

اس ام اس غمگین و دلتنگی سری (2)

عشق ابدی

ما مثل دفترهای قدیمی کاهی بودیم، دو به دو به هم چسبیده...
هر کداممان را که می کندند، آن یکی هم بیرون میزد از زندگی...
حالا سیمی مان کردند که با رفتن دیگری کک مان هم نگزد!

اس ام اس غمگین و دلتنگی سری (2)

عشق ابدی

ﭼﻪ ﺗﻠﺨﻪ...
ﺧﻮﺩﺕ ﻣﺠﺒﻮﺭ ﺑﺸﯽ ﺑﺰﺍﺭﯼ ﺑﺮﯼ
ﺍﻣﺎ ﺩﻟﺖ ﺑﺎﻫﺎﺕ ﻧﯿﺎﺩ...

اس ام اس غمگین و دلتنگی سری (2)

عشق ابدی

درد دارد " امروز " حرفی
برای گفتن نداشته باشی
با کسی که تا " دیروز "
تمام حرف هایت را فقط
به او می گفتی...!!!

اس ام اس غمگین و دلتنگی سری (2)

عشق ابدی

جسد آنهایی که می گفتند بی تو می میرم، پیدا شد؛
در آغوش دیگری جان داده بودند...

اس ام اس غمگین و دلتنگی سری (2)

عشق ابدی

جز حروف نام تو، تمام حرف ها اضافه اند.

اس ام اس غمگین و دلتنگی سری (2)

عشق ابدی

 

 


تعداد بازدید از این مطلب: 457
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : mojtaba
تاریخ : پنج شنبه 28 فروردين 1393
نظرات
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
به وبلاگ عشق ابدی خوش اومدین لطفا با نظراتتون من و در بهتر کردن وبلاگ یاریم کنید
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید