اس ام اس و جملات عاشقانه سری (2)
دانلود آهنگ جدید . متن های عاشقانه . اس ام اس های همه رقم
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
نظر سنجی

طرفدار کدوم سبک آهنگ بیشتره؟

دیگر موارد
1
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 588
:: کل نظرات : 6

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 7
:: بازدید هفته : 3
:: بازدید ماه : 538
:: بازدید سال : 7024
:: بازدید کلی : 104053
اس ام اس و جملات عاشقانه سری (2)

جملات و متن های عاشقانه، اس ام اس های عاشقانه سری (2)

عشق ابدی


خیلی سخته...
هر وقت یادش میفتی بغض میکنی!!..
تو دلت میگی یعنی منو یادش میاد هنوز؟..
و...
تنها کاری که میتونی بکنی اینه که..
هر روز واسه سلامتیش صدقه میدی..
همین!!.

 


جملات و متن های عاشقانه، اس ام اس های عاشقانه سری (2)

عشق ابدی




امروزدلم گرفته بود..
مثل هوای بارونی
ازاون هواهاکه خودت حال وهواشومیدونی.....


جملات و متن های عاشقانه، اس ام اس های عاشقانه سری (2)

عشق ابدی




از تمام دلتنگی ها، از اشک ها و شکایت ها که بگذریم
 باید اعتراف کنم مادرم که میخندد خوشبختم

  جملات و متن های عاشقانه، اس ام اس های عاشقانه سری (2)

عشق ابدی




میدونی خیلی حس بدیه که زاپاس یکی باشی
و
هر وقت به تو نیاز داشت بیاد طرفت
خیلی بده..........


جملات و متن های عاشقانه، اس ام اس های عاشقانه سری (2)

عشق ابدی




بر هر کسی که می نگرم، در شکایت است
درحیرتم که گردش گردون به کام کیست


جملات و متن های عاشقانه، اس ام اس های عاشقانه سری (2)

عشق ابدی




یه رفیق دارم مغازه لوازم آرایشی داره ماهانه ۱میلیون درمیاره 
اونوقت داداشم بامدرک لیسانس دربه درداره دنبال کارمیگرده اصن بد وزی شده


جملات و متن های عاشقانه، اس ام اس های عاشقانه سری (2)

عشق ابدی



ای کاش دروغ فقط برای کودکان بود واگربزرگترهادروغ میگفتدمسخره میشدند
 ای کاش لااقل درعشق دروغ نبود


جملات و متن های عاشقانه، اس ام اس های عاشقانه سری (2)

عشق ابدی



نخواست باور کنه اینو، که رسم روزگار اینه
که تنها همدم شبهاش، یه مشت آهنگ غمگینه
که عشقش جا زد و رفتو، از این غمگین ترم میشه
کسی که قصش این باشه، کسی که با یکم گریه، با این آهنگ، سبک میشه


جملات و متن های عاشقانه، اس ام اس های عاشقانه سری (2)

عشق ابدی




برای مردی که تنها رفیقش سقف و دیواره
شباشم ابری و دلگیر، اونم از دود سیگاره...


جملات و متن های عاشقانه، اس ام اس های عاشقانه سری (2)

عشق ابدی



همش از خود گذشتن بود، که این خاصیت مرده
که طعمش شوره هر اشکی، نمک گیرش نمیکرده...

جملات و متن های عاشقانه، اس ام اس های عاشقانه سری (2)

عشق ابدی




دلم گرفته آسمون، نمی تونم گریه کنم
شکنجه می شم از خودم، نمی تونم شکوه کنم
انگاری کوه غصه ها، رو سینه من اومده
آخ داره باورم میشه، خنده به ما نیومده


جملات و متن های عاشقانه، اس ام اس های عاشقانه سری (2)

عشق ابدی

 

نیاز که تو باشی
تمام من میشود “نیازمندیها


جملات و متن های عاشقانه، اس ام اس های عاشقانه سری (2)

عشق ابدی

زندگی بوسه ایست که از لبان تو پر میکشد


جملات و متن های عاشقانه، اس ام اس های عاشقانه سری (2)

عشق ابدی

دنیا فهمید خیلی حقیر است وقتی گفتم 
 یک موی تو را به او نمیدهم …


جملات و متن های عاشقانه، اس ام اس های عاشقانه سری (2)

عشق ابدی

افکار عاشقانه ام را جمع که میکنم 
 دسته گلی می شود شبیه تـــو برای تـــو …


جملات و متن های عاشقانه، اس ام اس های عاشقانه سری (2)

عشق ابدی

بوسیدن تو تنها تکراریست که تکراری نمی شود


جملات و متن های عاشقانه، اس ام اس های عاشقانه سری (2)

عشق ابدی

آغوشت میتواند قشنگترین سرخط خبرها باشد 
وقتی تو میتوانی قشنگ ترین تیتر زندگی من باشی


جملات و متن های عاشقانه، اس ام اس های عاشقانه سری (2)

عشق ابدی

لحظه ی شیرینی که به تو دل بستم
از تو پرسیدم من : تو منی یا من تو ؟
و تو گفتی هر دو ، و به تو پیوستم
گفتم ای کاش پناهم باشی
همه جا و همه وقت تکیه گاهم باشی
و تو گفتی هستم ؛ تا نفس هست کنارت هستم


جملات و متن های عاشقانه، اس ام اس های عاشقانه سری (2)

عشق ابدی

به خواب می روند مثل من 
 تمام ساعت های جهان ، میان بازوان تــــو …


جملات و متن های عاشقانه، اس ام اس های عاشقانه سری (2)

عشق ابدی

هوای فاصله سرد است
من از کلاف دلم برایت خیال گرم می بافم


جملات و متن های عاشقانه، اس ام اس های عاشقانه سری (2)

عشق ابدی

امروز یه کار ضرورى دارم و اون دوست داشتن توئه
دیروز هم همینطور بود
فردا هم همینطوره !


جملات و متن های عاشقانه، اس ام اس های عاشقانه سری (2)

عشق ابدی

تعمیرگاهی باید ساخت از آغوشت برای وقت هایی که حالم بدجور خراب است


جملات و متن های عاشقانه، اس ام اس های عاشقانه سری (2)

عشق ابدی

“دلم گرفته برایت” زبان ساده ی عشق است
سلیس و ساده بگویم دلم گرفته برایت !


جملات و متن های عاشقانه، اس ام اس های عاشقانه سری (2)

عشق ابدی

خدا را در قلب کسانی دیدم که بی هیچ توقعی 
 مهربانند …


جملات و متن های عاشقانه، اس ام اس های عاشقانه سری (2)

عشق ابدی

 


 


تعداد بازدید از این مطلب: 442
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : mojtaba
تاریخ : پنج شنبه 28 فروردين 1393
نظرات
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
به وبلاگ عشق ابدی خوش اومدین لطفا با نظراتتون من و در بهتر کردن وبلاگ یاریم کنید
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید